dinsdag 2 oktober 2012

Designteam Astrid

Astrid Schipper stelt zich vandaag voor.

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Astrid Schipper en ik ben getrouwd met Ronald en samen hebben wij drie kinderen. Wij wonen in Oostvoorne en mijn grootste hobby is kaarten maken.
Ik besteed dan ook de nodige uren aan deze hooby per dag maar het blijft ontzettend leuk om te doen. De Snoesjes vind ik erg leuk en de vintage Snoesjes zijn wel een van mijn favorieten.

Mijn bijdrage:



knipvel: Snoesjes Vintage Christmas 3dHM042
craftable: christmas tree CR1224
creatables: dorpje LR0172, lantaanpaal LR0191, Anja's squares LR0242,  leaves LR0245

Astrid
http://www.astridschipper.blogspot.nl/



You don't read Dutch? Translate the blog into any language with the Google Translate button at the top of this blog!