maandag 17 september 2012

Het designteam stelt zich voor!

Zijn jullie ook zo nieuwsgierig wie straks allemaal leuke voorbeelden gaan maken met de Snoesje stempels en knipvellen?

Hennie Barendregt vertelt als eerste iets over haarzelf en heeft ook een mooie kaart gemaakt!

Mij is gevraagd om iets over mijzelf te vertellen aan de volgers van dit blog. 
Mijn naam is Hennie Barendregt van Zelst. Mischien kennen jullie mij al wel. Ik ben redelijk actief in de "knutselwereld". Dat komt omdat ik zo ontzettend graag speel met hobbymaterialen. Voor de Snoesjes heb ik een groot zwak, neem alleen de naam al. Is het niet heerlijk met deze leive wezentjes te werken? Ze zijn fleurig en kleurig en ze doen allemaal gezellige dingen. Ik hoop dat ik jullie kan gaan inspireren met mijn voorbeeldkaarten. Jullie zijn ook allemaal van harte welkom op mijn blog. Iedere dag laat ik iets anders zien want ik knutsel niet alleen graag met Snoesjes.

Mijn bijdrage:


knipvel: Snoesje vintage christmas 3d HM042
design paper: pretty papers bloc Cosy Christmas PK9086
sentiment: clearstamp: CS0855
creatables: smal ovaal van Petra LR0235, Anja's labels LR0241

Als extra heb ik op het design papier wat in stijl geborduurd. Tussen de borduursteken aan de bovenkant van de kaart heb ik kleine zilveren belletjes vastgezet. De creatables heb ik na het embossen gekleurd met stempelinkt. Handig als je het papier in de mal laat zitten.

Hennie
http://hensmade.blogspot.nl/


You don't read Dutch? Translate the blog into any language with the Google Translate button at the top of this blog!